RSS Feed

Recomandări în lectură

 Bună, tuturor! M-am gândit de ceva vreme să fac această rubrică. Vă voi lăsa să știți ce cărți îmi plac sau chiar noile apariții care mă atrag. La această secție nu voi face recenzii, dar nu înseamnă că nu le voi face mai târziu, doar că vreau să vă dau și idei de lectură. Mi-a venit această idee când vorbeam cu o prietenă: am întrebat-o dacă a terminat o carte de citit (Tunele de Roderick Gordon și Brian Williams) și mi-a răspuns afirmativ, doar că nu știa ce să citescă în continuare. Sper să vă placă și vouă ideea!

About Elena Damian

www.redreaderhood.wordpress.com

2 responses »

  1. ma asteptam sa recomanzi chiar acuma cate ceva.. -_-

    Răspunde

Lasă un răspuns

To Infinity and the Bookshop

My bookish haven ...

Universe of books

Devorăm cărți împreună !

books & other proofs

where I can allow my mind spill all over the place

booknerderie

where nerding out is totally acceptable.

senselblog

INTERACTION, EVOLVED.

