RSS Feed

„The Book Thief” = „Hotul de carti”

ImageTocmai am fost la Cinema City la „Hoțul de carți” și trebuie să vă spun, este unul dintre acele filme care merită să le vezi pe marele ecran. Sincer, după ce s-a terminat, nu puteam să fiu mai fericită pentru că am fost la fel de emotionață ca și atunci cand am citit cartea. Filmul e superb, imaginea, actorii, personajele, spațiile, toate m-au fascinat. Chiar dacă nu au fost tocmai cum mi le-am imaginat eu și chiar dacă mici secvențe din carte au fost omise, recunosc că este un film de nota 10. De aceea nu am putut să îi inteleg nota atât de mică pe imdb.

Nu doar că vi-l recomand, este unul dintre filmele ce trebuie văzute, puteti da click aici pentru a îi citi recenzia.

     În final, vă mai spun că am citit și alte cărți despre perioada nazistă, dar markus zusak a fost printre singurii ce au reușit să profileze pacea interioară și frumusețea chiar și în timpul războiului, Moartea însăși fiind mai aproape ca niciodată.

Image

  • Personaje/ Actori:
  • Naratorul/ Moartea-Roger Allam
  • Liesel Meminger-Sophie Nélisse
  • Hans Hubermann-Geoffrey Rush (placerea enorma de a-l vedea pe Capitanul Barbossa din Piratii din Caraibe intr-un rol la fel de captivant, mereu reprezentand un arhetip al Razboinicului)
  • Rosa Hubermann-Emily Watson
  • Rudy Steiner-Nico Liersch
  • Max Vandenburg-Ben SchnetzerImage

Nota IMDb: Image 

Genuri: Dramă, Război

About Elena Damian

www.redreaderhood.wordpress.com

Lasă un răspuns

To Infinity and the Bookshop

My bookish haven ...

Universe of books

Devorăm cărți împreună !

books & other proofs

where I can allow my mind spill all over the place

booknerderie

where nerding out is totally acceptable.

senselblog

INTERACTION, EVOLVED.

